-

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BEST WISH

§1

Postanowienia ogólne

  1. Warunki korzystania z oferty proponowanej przez sklep internetowy Best Wish, reguluje poniższy dokument zwany w dalszej części „Regulaminem”.
  2. Właścicielem i prowadzącym Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.bestwish.pl jest Małgorzata Woźniak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Małgorzata Woźniak, z siedzibą ul. Tadeusza Kościuszki 19 lok. 16, 96-300, Żyrardów wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr NIP 8381805206, REGON 364026612 e-mail kontakt@bestwish.pl
  3. Sklep umożliwia dokonywanie zakupów oferowanych produktów za pośrednictwem Internetu.
  4. Regulamin stanowi integralną część Umowy Sprzedaży zawieranej z Klientem.
  5. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje w momencie akceptacji Regulaminu i kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę”.
  6. Warunkiem zawarcia Umowy Sprzedaży lub rejestracji Konta Użytkownika jest akceptacja Regulaminu, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO oraz zapoznanie się z Polityką prywatności i plików cookies.
  7. Ceny produktów podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  8. Na całkowity koszt zamówienia składa się cena Produktu oraz koszty dostawy wskazane przy zamówieniu.
  9. Sklep może wprowadzać promocje i obniżki – zgodnie z wymogami dyrektywy Omnibus, przy obniżkach wyświetlana będzie najniższa cena z ostatnich 30 dni.
  10. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, nieuszkodzone, a ich używanie jest zgodne z obowiązującymi przepisami o bezpieczeństwie produktów (GPSR).
  11. Jeżeli w Sklepie prezentowane są opinie o produktach, są one rzetelne i pochodzą od Klientów, którzy dokonali zakupu, a kolejność produktów (ranking) zależy od daty dodania lub dostępności.

§2

Definicje

  1. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego Best Wish.
  2. SKLEP– Sklep Internetowy działający na platformie internetowej dostępny pod adresem internetowym www.bestwish.pl zwany dalej Sklepem lub Sklepem Internetowym.
  3. SPRZEDAWCA – Małgorzata Woźniak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Małgorzata Woźniak, z siedzibą ul. Tadeusza Kościuszki 19 lok. 16, 96-300, Żyrardów wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczejprowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr NIP 8381805206, REGON 364026612 e-mail kontakt@bestwish.pl
  4. KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  5. KONSUMENT – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  7. UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, a także jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która utworzyła lub zmierza do utworzenia Konta w sklepie.
  8. USŁUGODAWCA – Małgorzata Woźniak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Małgorzata Woźniak, z siedzibą ul. Tadeusza Kościuszki 19 lok. 16, 96-300, Żyrardów wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr NIP 8381805206, REGON 364026612 e-mail kontakt@bestwish.pl dostarczająca usługę Newslettera.
  9. USŁUGOBIORCA osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, a także jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z usługi Newslettera
  10. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  11. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepieumożliwiający utworzenie Konta.
  12. KONTO – zbiór zasobów i uprawnień w ramach sytemu teleinformatycznego Sprzedawcy, oznaczone indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Użytkownika, zawierające jego dane oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  13. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  14. UMOWA – umowa sprzedaży Produktu, zawierana lub zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  15. PRZEWOŹNIK – przedsiębiorca, który w ramach prowadzonej działalności gospodarczej świadczy usługi pocztowe i kurierskie.
  16. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  17. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  18. USTAWA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH- ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).

§3

Konto Użytkownika

  1. Celem utworzenia Konta Użytkownik zobowiązany jest wypełnić Formularz Rejestracyjny, wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do rejestracji i utrzymania Konta, zaakceptować niniejszy Regulamin oraz złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z Polityką prywatności i plików cookies dostępną na stronie www.bestwish.pl Następnie Użytkownik powinien kliknąć przycisk „Zarejestruj się”.
  2. Przy rejestracji Konta Użytkownik może także wyrazić zgodę na zawarcie ze Sprzedawcą umowy o świadczenie usług Newslettera, zawierającego informacje o nowych Produktach i aktualnych promocjach.
  3. Użytkownik otrzymuje od Sprzedawcy informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 13 RODO.
  4. Utworzenie Konta jest dobrowolne, nieodpłatne oraz trwa na czas nieoznaczony.
  5. Utworzenie Konta nie jest warunkiem możliwości złożenia Zamówienia
  6. W każdej chwili i bez podania przyczyny, Użytkownik może zrezygnować z Konta poprzez wybór w zakładce „Konto Użytkownika” pola „Usuń konto” lub poprzez wysłanie do Sprzedawcy, np. drogą korespondencji e-mail na adres poczty elektronicznej: kontakt@bestwish.pl. lub pisemnie na adres Małgorzata Woźniak ul. Kościuszki 19/16 96-300 Żyrardów, żądania usunięcia Konta.

§4

Zamówienia

  1. Zamówienie jest dokonywane przez Klienta poprzez koszyk dostępny przy każdym produkcie na stronie internetowej Sklepu. Kliknięcie symbolu koszyk oznacza dodanie do koszyka jednej sztuki danego Produktu. Do koszyka Klient może dodać kolejne Produkty, które zostaną objęte jednym zamówieniem.
  2. Po dodaniu Produktu (Produktów) do koszyka, celem złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest potwierdzić zapoznanie się i akceptację niniejszego Regulaminu oraz oświadczenie o zapoznaniu się z Polityką Prywatności i plików Cookies. Następnie Klient klika „Kupuję i płacę”, co przekierowuje go na stronę podsumowania zamówienia.
  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych osobowych niezbędnych do potwierdzenia zawarcia Umowy Sprzedaży oraz jej realizacji. Podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Klient zobowiązany jest również wybrać metodę płatności oraz sposób dostawy dostępne na stronie Sklepu.
  4. Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia oraz jego przyjęcie do realizacji za pośrednictwem korespondencji e-mail, co oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży.
  5. Klient otrzymuje od Sprzedawcy informacje o przetwarzaniu danych osobowych, zgodnie z art. 13 RODO.
  6. Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia bądź żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
  7. Dla stron Umowy Sprzedaży wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym Produkcie w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, elementy wchodzące w skład zestawu, termin, sposób zapłaty oraz sposób dostawy.
  8. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów, wycofywania i wprowadzania nowych Produktów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wprowadzania w nich zmian. Wszelkie zmiany nie mają wpływu na zamówienia już złożone i potwierdzone przez Sprzedawcę.

§5

Płatności

  1. Klient zobowiązany jest dokonać płatności za zakupione Produkty w terminie 5 dni roboczych liczonych od chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.
  2. Klient może skorzystać m.in. z następujących form płatności:
    a) Przelew tradycyjny
    b) Przelewy 24 – możliwe  aktualne  sposoby  płatności  określone  są  na stronie internetowej: https://przelewy24.pl
  3. Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu Best Wish.
  4. W przypadku braku dokonania płatności w wyznaczonym terminie, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.

§6

Wysyłka towaru

  1. Produkty (Produkty) zostanie wysłany przez Sprzedawcą w terminie wskazanym w opisie Produktu (Produktów) , w sposób wybrany przez Klienta podczas składania zamówienia.
  2. Sklep udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:
    a) Przesyłka do paczkomatu Inpost
    b) Przesyłka kurierska Inpost
  3. Termin wysyłki Produktu do Klienta wynosi od 1 do 3 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach wysyłki, terminem wysyłki jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 5 dni roboczych. Czas doręczenia przesyłki zależy od wybranej formy dostawy i przewoźnika.
  4. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski.
  5. W chwili odbioru Produktu dostarczonego przesyłką kurierską Klient powinien dokonać sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom firmy kurierskiej dostarczającym przesyłkę oraz skontaktować się ze Sprzedawcą. Klient w obecności pracowników firmy kurierskiej ma prawo otworzyć przesyłkę w celu sprawdzenia zgodności zamówienia oraz braku uszkodzenia Produktu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego w transporcie Klient przy pracowniku firmy kurierskiej, który dostarczył przesyłkę, winien spisać protokół szkody.
  6. Przesyłki zwrotne za pobraniem wysyłane na adres Sklepu nie będą odbierane.

§7

Reklamacje

  1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Produktów nieuszkodzonych, nowych, nienoszących znaków użytkowania.
  2. W przypadku wystąpienia wady Produktu zakupionego w Sklepie Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji.
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres: Małgorzata Woźniak ul. Kościuszki 19/16 96-300 Żyrardów,bądź drogą korespondencji e-mail na adres: kontakt@bestwish.pl. W reklamacji Klient winien jest zawrzeć następujące informacje:
    a) opis wady Produktu,
    b) dane Klienta, który składa reklamację (imię, nazwisko, adres zwrotny, nr rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot pieniędzy w przypadku odstąpienia od umowy lub obniżenie ceny sprzedaży na podstawie uwzględnionej reklamacji,
    c) wniosek Klienta co do formy załatwienia reklamacji (naprawa Produktu, wymiana Produktu, obniżenie ceny, zwrot Produktu i ceny sprzedaży)
  4. W przypadku gdy do rozpatrzenia reklamacji konieczne są dalsze informacje, Sprzedawca może żądać od Klienta ich udzielenia oraz dostarczenia zdjęć uszkodzonego Produktu.
  5. Sprzedawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację Klienta w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania reklamacji.
  6. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę w ww. terminie, uważa się, że Sprzedawca uznał żądanie Klienta za uzasadnione.
  7. W przypadku uznania reklamacji Klient powinien odesłać do Sklepu, reklamowany przedmiot  wraz z opisem niezgodności na adres: Małgorzata Woźniak, ul. Kościuszki 19/16, 96-300 Żyrardów.
  8. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego Produktu bądź naprawy Produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
  9. Postanowienia dotyczące uprawnień z tytułu rękojmi i prawa do reklamacji przysługuje konsumentom, stosuje się odpowiednio do przedsiębiorców na prawach konsumenta.

§8

Zwroty

Klienci – Konsumenci

  1. Klient – Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prawo odstąpienia od Umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży w terminie 14 (czternastu) dni od daty odbioru Produktu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient – Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze jednoznacznego pisemnego oświadczenia. Formę pisemną uważa się za zachowaną, jeśli pismo zostanie wysłane poleconą przesyłką pocztową lub pocztą elektroniczną na adres e-mail Sklepu: kontakt@bestwish.pl
  3. Klient – Konsument może skorzystać z formularza, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, który jest dostępny na stronie internetowej Sklepu. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe i dla skutecznego złożenia oświadczenia wystarczy wskazanie przez Klienta, iż odstępuje od Umowy Sprzedaży wraz z podaniem numeru Zamówienia i numeru rachunku bankowego na który ma zostać dokonany zwrot ceny sprzedaży. Oświadczenie winno być podpisane własnoręcznie przez Klienta.
  4. Klient – Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy Produkt (Produkty) lub przekazać je osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktów przed jego upływem.
  5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  6. Produkt (Produkty) winien zostać zwrócony do Sklepu wraz z dowodem zakupu w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu wraz z metką i powinien być zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  7. Klient – Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  8. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta – Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu do Klienta. Jeżeli Klient – Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta – Konsumenta do chwili otrzymania Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Klienta- Konsumenta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Sprzedawca zwróci Klientowi zapłaconą kwotę na numer konta rachunku bankowego wskazanego przez Klienta w formularzu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  11. W przypadku złożenia przez Klienta – Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy po upływie terminu 14 (czternastu) dni, Sprzedawca przekaże Klientowi oświadczenie o nieuznaniu zwrotu na wskazany przez Klienta adres e-mail. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany przez Klienta adres zwrotny Sprzedawca odeśle Produkt na swój koszt.
  12. Prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny przysługuje także przedsiębiorcom na prawach konsumenta. Postanowienia Regulaminu dotyczące konsumentów w zakresie prawa do odstąpienia stosuje się odpowiednio do przedsiębiorców na prawach konsumenta.

§9

Newsletter

  1. Korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie internetowej Sklepu adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera, wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przesyłania Newslettera i kliknięcia pola akcji.
  2. Klient może również korzystać z Newslettera poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie rejestracji Konta Użytkownika.
  3. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, rezygnacji z Newslettera poprzez wysłanie pisemnego żądania do Usługodawcy: Paulina Korzębska, ul. Chabrowa 1/39, 96-300 Żyrardów, bądź drogą korespondencji e-mail na adres:kontakt@bestwish.pl.

§10

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Małgorzata Woźniak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Małgorzata Woźniak, z siedzibą ul. Tadeusza Kościuszki 19 lok. 16, 96-300, Żyrardów wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr NIP 8381805206, REGON 364026612 e-mail kontakt@bestwish.pl , zwana dalej „Administratorem”.
  2. Dane osobowe przekazywane przez Klientów Administrator przetwarza na podstawie zgody Klientów, z zachowaniem zasad zgodności z prawem, w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, oraz zachowaniem zasad rzetelności, przejrzystości, minimalizacji danych, prawidłowości, ograniczonego przechowywania, integralności i poufności oraz rozliczalności. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zawarte zostały w przyjętej przez Administratora Polityce prywatności i plikach Cookies.
  3. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu założenia Konta i/lub złożenia zamówienia Produktów za pośrednictwem Sklepu Internetowego i realizacji Umowy Sprzedaży, której strona jest Klient i/lub celem realizacji usługi Newsletter.
  4. Administrator zbiera automatycznie dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania ze strony Sklepu Internetowego. Są to pliki tekstowe zapisywane na komputerze Użytkownika podczas korzystania ze sklepu. Użytkownik jest informowany przez Administratora o zbieraniu danych zawartych w plikach Cookies i w przypadku nie wyrażenia zgody Użytkownik może uniemożliwić zbieranie danych poprzez skorzystanie z odpowiednich funkcji przeglądarki internetowej.
  5. Dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotowi przetwarzającemu na podstawie umowy o przetwarzaniu danych osobowych, zgodnie z zasadami określonymi w art. 28 RODO.
  6. Sprzedawca informuje Klienta o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO.
  7. Sprzedawca informuje o zbieraniu danych zawartych w plikach Cookies.
  8. Sprzedawca przetwarza dane osobowe wyłącznie w celu:
    a) założenia i utrzymania Konta Użytkownika na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i b RODO
    b) wykonania Umowy Sprzedaży Produktów, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i b RODO
    c) realizacji usługi Newsletter na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i b RODO,
    d) realizacji celów marketingowych, statystycznych, informacyjnych, prawidłowego funkcjonowania w operacyjnego internetowej strony www.bestwish.pl (pliki Cookies).
  9. Dane są przechowywane przez Sprzedawcę do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń i uprawnień wynikających z zawartych umów.
  10. Klient posiada prawo do:
    a) żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    b) wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
    c)przenoszenia danych,
    d) wniesienia skargi do organu nadzorczego.

§11

Postanowienie Końcowe

  1. Zawartość strony internetowej www.bestwish.pl włącznie z tekstami, zdjęciami, grafikami, ilustracjami jest własnością Małgorzata Woźniak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Małgorzata Woźniak, z siedzibą ul. Tadeusza Kościuszki 19 lok. 16, 96-300, Żyrardów wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr NIP 8381805206, REGON oraz są publikowane za zgodą osób i/lub podmiotów posiadających majątkowe prawa autorskie do tych materiałów.
  2. Treści te są chronione prawem autorskim i innymi prawami. Ich wykorzystanie dozwolone jest wyłącznie za wyraźną zgodą Małgorzaty Woźniak prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą Małgorzata Woźniak, z siedzibą ul. Tadeusza Kościuszki 19 lok. 16, 96-300, Żyrardów wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr NIP 8381805206, REGON 364026612.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep Internetowy, nie krótszym niż 14 dni od daty udostępnienia ich na stronie www.papierowechwile.pl. Do Umów Sprzedaży zawartych przed zmianą zastosowanie mają dotychczasowe postanowienia Regulaminu.
  4. Informacje zawarte na stronie internetowej Sprzedającego nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i należy je interpretować wyłącznie jako zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu Cywilnego).
  5. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. Konto) zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

ZAŁĄCZNIK Nr  1

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Małgorzata Woźniak

Kościuszki 19/16 96-300 Żyrardów

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy*………………………………………………………………………………..

Data zawarcia umowy …………………..….… data odbioru rzeczy …………….………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)* …………………………………..……………………………..

Adres konsumenta(-ów)*……………………………………………….……………………………

Nr rachunku bankowego do zwrotu ceny sprzedaży: ………………………………………………………………………………………………………….

…………………………

Podpis konsumenta(-ów)*

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

………………………………………

Data

(*) Niepotrzebne skreślić

ZAŁĄCZNIK Nr  2

INFORMACJE DOTYCZĄCE

KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.  Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Produkt (Produkty) zostały Państwu dostarczone (odbiór Produktu od kuriera lub z paczkomatu) tj. od dnia w którym weszliście Państwo w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Małgorzatę Woźniak ul. Kościuszki 19/16 96-300 Żyrardów NIP:8381805206 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład wysłać pismo zawierające oświadczenie na adres:Małgorzata Woźniak ul. Kościuszki 19/16 96-300 Żyrardów lub pocztą elektroniczną ma adres e-mail: kontakt@bestwish.pl.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się w przesyłce, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności za produkty, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwrotu płatności dokonamy na numer konta rachunku bankowego wskazanego przez Państwa w formularzu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz na adres Małgorzata Woźniak ul. Kościuszki 19/16 96-300 Żyrardów NIP:8381805206, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Prosimy odesłać Produkt (Produkty) wraz z dowodem zakupu w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu wraz z metką. Produkt powinien być zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

W każdym przypadku zwrotu rzeczy poniosą Państwo tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.